sorry

Förlåt för dålig uppdatering, det är lite många bollar i luften just nu bara. I måndags var jag på knäundersökning och det visade sig att inget hade gått sönder(SKÖNT!) men att jag hade fått en ordentlig smäll :( men nästa vecka blir det träningar igen!
Igår var jag, mamma och pappa inne i stan för att fira deras bröllopsdag. Detta firade vi genom att gå och bowla, resultatet vill jag inte ens prata om...jag kan väll bara säga att det nt gick bra :P sen gick vi och åt thai-mat på en jätte mysig liten resturant :)
Idag var jag, Frida och David på ICA Maxi för att köpa godis(a). Hah, det blev rätt mycket godis men det är ju faktiskt påsk ;)
Jag, Frida och David i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0