Min dröm, hahah!



som ni nog märker så är jag hemma från skolan idag också fast det här är sista dan. Mår bättre är inte lika förkyld och har nog nada feber (hoppas jag). Kommer nog behöva ta igen ganska mycket när jag kommer tillbaka. Går ju försej bara torsdag och fredag sen är de prao fram till posklovet, kan de bli bättre!? :D
Tror jag ska skriva klart mitt svenska föredrag nu så behöver jag inte tänka på det mer.

Idag vakna jag vid kvart över 8 av att telefonen ringde men jag orkade verkligen inte ta mig upp ur sängen så jag sket i att svara. Måste bara berätta om min sjuka dröm. haha om ni har sätt kiriko (en barnfilm som handlar om en jätte liten pojke som ska döda ngn häxa, eller hon kanske är en drottning eller ngt kommer inte ihåg och då måste han gå igenom ett berg med supersmå gångar) och jag drömde att jag var kiriko som gick i dom där jätte trånga gångarna och helt plötsligt kommer en gris (fråga mig inte hur den fick plats) aja precis när jag hade dödat grisen ringde telefonen. F**N, jag som ville veta hur de fortsatte :(

Har inte gjort så mkt idag. Har målat naglarna så nu är dom röda och fina, sen har jag kollat på 5 paradise hotel avsnitt på tv4play sen har jag käkat korv med bröd mumms.. och lite tårta, den såg så god ut så kunde inte hålla tassarna borta från den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0