har svenska

sitter just nu och har svenska och skriver ett bokföredrag som jag ska redovisa nästa fredag. Har boken "pojken som inte fanns". Nästan den bästa boken jag har läst (första, "pojken som kallades det" är bättre). Asså börjar böla varje gång jag läser dom här böckerna (har läst dom några gånger) för asså det är på riktigt :O hans morsa knivhugger honom i magen, hans morsa bränner hans arm över gasolspisen, han blir tvingad att käka lillbrorsans bajs och massa mer. Så jäävla vidrigt :O :'(

Aja. Idag slutar jag 13.50 tror jag. Ska snart ha hemkunskap sen lunch sen blire idrott med vår nya idrottslärare som är pain in the as!!!!
Efter skolan ska jag hem och städa rummet lite. haha går inte att gå där inne. Sen ska jag på träning och efter träningen kommer anton till lilla mig, MYSIGT :)

Nu slutar svenskan om hmm.. 2 minuter om jag inte minns fel ;)WIHOOOO!


hhahahaha såå söööööt! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah, anna det är så du&jag! :))))

2010-03-15 @ 20:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0