har ingen aning om vad jag ska skriva om

Usch usch, min fantasi är på 0 ovanligt. Har nada kul att skriva om. Farsan tvingar mig att damsuga hallen och de är ju kul -.-
idag är de slappdag för mig men ska ha lite spa för mig själv (vilket ni kanske såg inlägget innan på dagens planer). Sitter och lyssnar  på alexandra burkes låt bad boys  och blir grymt taggad av den låten asså.
eftersom jag inte har ngt kul att skriva om kan jag lägga ut lite "just nu" bilder utan smink och med världens tovigaste hår.

MYCKET VACKERT hahahaha

Kommentarer
Postat av: sofia s

han var i kista igår..

2010-03-11 @ 09:04:01
Postat av: anna

vem? :P

2010-03-11 @ 16:06:25
URL: http://tvavibybarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0