fanfanfan

i helgen har jag och hela fotbollsslaget varit på träningläger... eller det blev inte så myket träning för mig :'( för när jag var o simmade med skolan så fick jag grymt ont i knät men fortsatte köra. sen körde jag fys på kvällen och bet ihop fast smärtan, men sen på lördag morgon kände jag att det verkligen inte gick lägre så jag och mamma åkte till johan(våran naprapat) och då visade det sig att mina ligament hade töjts ut, eller nåt sånt, och att min miniskel hade sajkat sig... så nu ska jag åka in på rötgen och kolla om jag behöver opereras eller om jag ska köra sjukgymnastik :( och jag får inte träna fotboll eller handboll på 3(!!!) veckor :O PANIK!
men träningslägret var iaf jätte trevligt trots skada :) nu ska jag bara ta det lugnt och sitta vid tv och äta glass eller nåt annat gott :P men ni får ha de så trevligt!
fotbollslaget efter final vinsten i jönköping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0