dagen

  • vaknade halv 12
  • gickupp och käka frukost vid halv 1
  • gjorde iordning mig 2 ungefär
  • drog till kajsa
  • vi satte oss på en buss till Väsbycentrum
  • På bussen kommer de fram 4 st killar som jag aldrig har sätt förut och har ingen aning om vilka det är och säger "nej men är det inte du som är tsm med anton lund". SKIT läskigt hur fan vet dom vem jag är och hur jag ser ut och allt. jaja, KÄNID I UPPLANDSVÄSBY ;)
  • köpte present till pojken. FAN VA BRA JAG ÄR! nu slipper jag gå och funderar på det mer ;)
  • drog hem och käka
  • Nu vet jag inte vad planerna är, antingen drar ag till kajsa om jag orkar eller så har ag en hemma kväll och tar det lugnt. Får se hur det blir med den saken :)


Dagens :)


Kommentarer
Postat av: storasyster din

Vad köpte du till pojken din då?

2010-03-06 @ 16:10:09
Postat av: anna

säger om några dagar när jag har gett honom den ;)

2010-03-07 @ 14:26:16
URL: http://tvavibybarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0