ända positiva med att vara sjuk är att man slipper skola :D

Sorry för en riktigt dålig uppdatering från min del men har inte haft en tanke på bloggen :P
Lite snabt om vad som hänt i helgen
I fredags hade jag träning sen träffade jag älsklingen. Va skäönt att träffa honom för det va ett tag sen man såg honom.
I lördgas var jag på vildmarksmässan med bergman. Skit kul:D sen när vi kom hem började vi göra iordning med maten och duka osv så vid 6 kom alla. Bergman hade fixat en tjejmiddag med några tjejer som hon inte brukar träffa så jätte ofta. Det var jag, ollie, viggo, astrid, cammi och lydia. Skit trevligt. Vi kollade på Melodifestivalen och spela pictonary och käka:)
I idag/söndag vaknade upp hos bergman vid 10 gjorde iordning oss och så sen gick vi till kyrkan för att flrst gå på en gudstjänst och sen konfa träff till 3. Sen gjick vi hem och baka en skit god kaka. Sen gick bergman hem och då visade de säg att jag är sjuk. Är jätte föryld och har feber. DET SUGER!!!
Så i morron blir det ingen skola för mig. För vara hemma och vila upp mig.
 


BILDBRIST! haha minne bergman!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Nej men usch då! Krya på dej!! <333

2010-03-14 @ 19:23:38
URL: http://backsater.blogg.se/
Postat av: hanna

hahaha, så jävla roligt! minnen! :D <3

2010-03-14 @ 19:43:04
URL: http://tvavibybarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0