3 veckor utan skola väntar!

Så himla sköönt! Helg nu, sen två veckors prao och sen PÅSKLOV! kan de bli skönare? Svar: Nej!
Idag har det varit skit chill dag. Började med att vi skulle skriva en engelska uppsats och det gick faktist väldigt bra, sen hade vi svenska och då hade jag föredrag (som jag skrev i inlägget innan) sen hemkunskap och vi hade ngn vikarie som va skit läskig:s Min och fredriks lasange blev iaf skit god :D sen hade vi idrot sistalektionen och då hade vi massage. najs bajs!
Nu ska jag försöka få tag i bergman och kolla om hennes päron kan skjutsa till träningen som börjar halv 5. Har på wellness och är grymt taggad! ;)
Efter träningen blir det filmkväll med några tjejer myyyys! :)

Blir fett suktad av den här bilden! :O JAG ÄLSKAR KORV MED BRÖD! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0