Thougt ain't enought

Förlåt för dålig uppdatering idag, my fault! Men dagen har varit ganska chill. Började med sovmorgon för jag skulle till vårdcentralen. Skulle kolla mitt öra, har tydligen dålig hörsel(inte lika kul). Sen hade vi engelska vilket betydde att vi spela in egna filmer, chiiill! Sen matte och då spela vi nåt spel... Sen lunch och sen NO men då sluta vi tidigare så vi skulle hinna till vallen där vi hade idrott :D Som ni ser har det här varit en chill-dag!

Imorgon ska jag till Löwenströmska för att kolla min hörsel lite mer ordentligt :s Är nervös för jag har ALDRIG varit på ett sjukhus för min egna skull... Men det ska nog gå bra, förhoppningsvis så har jag inte fööör dålig hörsel också :P
För 1 år sen var jag lika lång som Frida! :O

Kommentarer
Postat av: Astrid

hahahahaha, Hanna goes hörapparat :D <3

2010-06-08 @ 18:06:09
URL: http://astridfristrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, jag hörde faktiskt bra! :D <3

2010-06-08 @ 18:07:47
URL: http://tvavibybarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0