Olympus!

Idag har vi varit pa vatten och nojesparken i Dells :D Det har varit feeeeeett kul! Sa idag nar jag kom hem sa var jag ett par converse, en fin brun farg och 2 tatueringar rikare :D Det ar bara 15-ars grans pa tatueringar har sa jag gjorde tva, en pa handleden och en i nacken, och astrid gjorde ocksa 2, pa samma stallen. Lisa var och shoppade pa ett annat stalle sa hon var inte med nar vi gjorde dom. Jag har san dar plastskydd pa dom just nu sa ni far se bilder sen nar svullnaden har lagt sig lite. Mamma och pappa: Doda mig inte nu, men dom ar faktiskt fina!



Kommentarer
Postat av: Lena

Kul tjej!!! Ha Ha ha...



Nu ska vi iväg på midsommarfirande till Översjön, hoppas ni får en härlig dag "over there"

Ring ikväll så vi får höra hur det går med svullnaderna är du snäll.



Kramar från dina föräldrar som litar på dig till 100%

2010-06-25 @ 09:51:33
URL: http://tvavibybarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0