Nu har vi just kommit hem fran stranden

Som rubriken sager sa har vi just kommit hem fran stranden. Nu sa ar annu mer slakt har och vi ska ata stor middag. Imorse sa var jag ute och sprang. Jag vaknade av mig sjalv och jag hade ingen klocka sa jag kollade bara ut och chansade pa att klockan var mellan 7 och 8. Sa jag klar pa mig lite tyst och gar pa toaletten och tar kallvatten i ansiktet for att vakna till. Sen gar jag i koket for att kolla var klockan var och gissa vad den va? 05.44 Men da var jag redan vaken sa jag gick ut och sprang i alla fall :P Vid halv 11 akte vi hem till Bree och at brunch, och sen akte vi direkt till stranden. Imorgon ska vi aka till Minnesota och dar finns VARLDENS STORSTA KOPCENTRUM! MED BERGODALBANA INUTI! :D ME LIKE!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas du får shoppa loss i Minnesota!

Vilken hurtis du har blivit....



Kram Mamma

2010-06-21 @ 06:49:44
URL: http://tvavibybarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0