Midsommar 2010

En midsommar utan någon krans i håret och utan någon dans runt stången... men den har varit lyckad ändå :)

Började med att vi käkade en riktig midsommarlunch hemma hos Sofia. Där samlade vi rejält med vuxen poäng, satt och åt/snacka i flera timmar.
Efter maten var det fotboll och jordgubbar som gällde. Vi satt bänkade framför tv:n och kollade brasilien-portugal. Sen blev det kubbspel. Jag och kajsa mot ollie och fia;) säger bara en sak, jag och kajsa en GRYM kombination när det gäller kubb.
Efter kubbspelet kom jenny och jossan över. Sen drog vi till viby och hem till jenny. Där fick vi för oss att vi va sugna på pannkakor så det var bara att ställa sig att steka;)
 Sen satt vi där och sncka- mycke trevligt.
Nu har jag nästan precis kommit hem och är suuuuper trött så det blir sängen för mig nu :)

Har dock glömt att plocka blommor som man ska lägga under kudden.. Hur ska det här gå? ingen krans, ingen dans och inga blommor under kudden...? Skäpning Anna!

Lite bilder från dagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0