Im not deaf! :D

Som rubriken säger, min hörsel är bra! :D Åkte till Löwet idag och kollade den. jag hade en tid 10.10 men vi kom dit lite tidigare och hon som skulle kolla sig innan mig hade inte kommit så jag fick gå in 15 min tidigare. Kollade hörseln i ett sånt där ljudisolerat rum, och det gick tydligen jättebra enligt doktorn.

När vi kom ut så visade det sig att hon som skulle kolla sig innan mig inte hade hört när dom ropat hennes namn! HAHAHA, jag fattar varför hon skulle på hörselkontroll!



Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni några syskon ? :)

2010-06-08 @ 20:40:07
Postat av: Hanna

Ja, Anna har en brorsa :)

2010-06-08 @ 22:21:51
URL: http://tvavibybarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0