Ett ganska kul skämt, men tor inte att jag är sverigedemokrat nu bara!

Göran Persson, Birgit Friggebo, Jan Guillou och en Sverigedemokrat är ute och promenerar på stan i Stockholm.

Plötsligt hoppar fyra muslimer fram med dragna k-pistar, de tvingar in allihop i en buss och kör dem till en källarlokal i Rinkeby där de berättar att de tagit dem som gisslan och ska videofilma när de halshuggs.

Dock frågar en av de fyra om gisslan har en sista önskan innan de ska förberedas för avrättningen.

- Ja, säger Göran Persson, jag vill att ni ska berätta för Anitra att mina sista tankar gick till henne.

- OK, säger en av muslimerna, och så bakbinder de Göran och lägger honom på golvet.

Sedan är det Friggebos tur.

- Jag vill att vi alla sjunger "We shall overcome", säger hon.

Detta sker och även hon bakbinds och läggs på golvet.

Nästa att få sin önskan uppfylld är Jan Guillou.Han berättar att han vill tala in ett meddelande om hur han dog hjältedöden under det han filmas. Muslimerna filmar honom och sedan binds han och läggs hos de andra.

Sist ut är Sverigedemokraten. Då muslimernas ledare frågar honom vad hans sista önskan är säger han bara:

- Ge mig en spark i arslet!

- Va, säger muslimledaren, var seriös nu, vad är din sista önskan?

- Det sa jag ju, en spark i arslet!

Muslimerna tittar förvånat på Sverigedemokraten innan de till slut går med på hans önskan.

En muslim ställer sig och sparkar till Sverigedemokraten i arslet så han flyger framåt, men i fallet sliter han åt sig en av kidnapparnas k-pister och skjuter snabbt ner alla muslimer.

När han befriar de övriga säger Göran Persson:

- Tja det var ju modigt gjort, men säg varför du ville att de skulle sparka dig i arslet?

- Ja men det är ju klart, svarar Sverigedemokraten, annars hade ju bara du, Birgit och Janne gått ut i media imorgon och hävdat att det var jag som började...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0