Dagens skratt bjöd Astrid på!

Dagen har spenderats i skolan, fast det var mest bakning som gällde. Efter skolan efter vid 2(vi hade idrott men man fick gå) så drog jag och Astrid hem till henne för att hämta pengar. Sen drog vi till Stinsen och köpte lite prylar till USA :D På vägen hem så blev vi enormt sugna på paj från donken så det blev en sväng in där också ;) Sen åkte vi hem till mig och Asta hämtade en tjocktröja hon ville låna. Sen cyklade jag iväg på fotbollsträning och sen direkt efter den så drog jag iväg på handbollsträning. Vi körde med klister på handbollen föresten! Så himla kul! :D
Dagens kommentar: Astrid!

Hanna, har du tänkt på en sak. Jag är nog efterbliven.


hahahahahahahahahahahahahahhahah! :D Dog av garv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0