Hemma!

Nyss hemkommen från Antons land! Vi har haft det gryymt kul därborta! :D Bilder kommer senare, min hinner inte ladda upp dom idag :/

Vi har spelat kubb och kort(inte min och Annas styrka direkt), vi har badat och solat, vi har fiskat, vi har busat med varandra, vi har suttit på bryggan, vi har kollat på när solen har gått upp, vi har vänt på dygnet, det har gungat(!) VI HAR HAFT DET SKIT KUL! :D

Vilket jäkla gäng vi e asso, haha!
Nej nu ska jag hoppa in i en dusch och försöka vakna till liv lite grann :P Som sagt, vi har inte fått så mycket sömn ;) Idag ska jag, Ollie, Inez och Moa äta middag ute och sen gå på Eclipse! :D Alla säger att den är jätte bra så är fett
taggad!
Resans låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0