tjollahopp :)

Idag har jag varit i skolan. Har haft hemkunskap då fick vi baka bröd, mina blev INTE goda, vene varför. kanske va för att vi glömde krossa kryddorna elr ngt.. sen har vi haft idrott då hade vi fritt dom som nt åkte skridskor så jag lira lite boll. sen har vi haft engelska då hade vi läxförhör och de gi k skit bra ;) sen hade vi svenska då skrev jag klart min uppsats.  slutade vid 13.50.
vid halv 5 har jag träning på wellnes, HOPPAS vi får boxas :) sen ska jag till anton.
Ha en bra dag/kväll! <3



bjuder på lite roliga bilder idag :)










Kommentarer
Postat av: Malin B

älskar bilder på dig för du blir alltid så fin och sööt!! :D



haha blev ingen boxning ;) <3

2010-01-29 @ 20:20:19
URL: http://backsater.blogg.se/
Postat av: anna

haha, kan diskuteras, men va gullig du e:) Tack så mkt :) <3

2010-01-30 @ 15:50:13
URL: http://tvavibybarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0