spotify

nu lyssnar jag på spotify(calle kristiansson) samtidigt som jag funderar på om jag ska baka eller inte :P det är så att vi inte har ett enda ägg hemma :O vi som ALLTID  har ägg hemma....
aja, idag har varit fett rolig! dagens tabbe, hahah jossan asso! såå klockren ;) sen blev det lite dans på borden i matsalen, video på det sen ;) sen blev det ännu mer dans i omklädningsrummet(video där oxå) :) sen hittade vi en raket oxå som killarna använde, det var inte så bra kvalite på den ;) och juste, jag träffade lilla anna på isen oxå. hon åkte skridskor så jag gick ner och träffade henne:)
nej nu ska jag gå över till grannen och be om ett ägg :P
såna här fina bilder finns på pappas data :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0