sovmorgon idag

idag har jag tagit en riktigt sovmorgon! jag vaknade nyss och är helt utvilad :) så himla skönt att få sova lite!
jag skulle ju gått upp för 2 timmar sen men min match blev inställd pga kallt väder :( lite tråkigt eftersom min morfar är på besök och det skulle bli den första gången han såg mig spela match :) aja, nu ska jag göra lite frukost till mnig själv, sen kanske ringa "zebran" :) hahah, typ inga fattar menmen :P

igår var jag och kollade på min kusins match i spånga. det var fett kul att kolla eftersom dom vann med 2-8 och kusssen gjorde 1 assist och 1 mål :) sen skulle jag o mamma reta min andra kusin lite i halvtid så vi tog hans mössa och kastade den mellan oss. sen när jag skulle kasta så hamnade den på en tjejs huvud! hahaha, det såg så himla kul ut att jag fick världens garvanfall!


anna i jönköping ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0