my day

idag har varit en rolig dag!

det började med no, sen so :) efter so:n hade vi en rast på 30 min så typ alla drog till okq8 men jag och jossan var så himla trötta så vi ville stanna inne och sova. och då får vi den mega bra iden att faktiskt sova, och inte på ett normalt ställe utan PÅ skåpen ;) så jag, jossan o jillefors lägger oss där och somnar :P haha, normala? nja tror inte det :P

sen var det matte och sen spanska. haha på spanskan hade jag o jossan lite kul när man skulle säga vad man gjort på lovet ;)
sen vaer det äääntligen lunch, så då gick vi och åt :) efter maten så blev frida plötsligt gravid så jag var tvungen att va hennes bodygard så inga rykten skulle spridas om att hon var gravid ;)
så vi gick iväg o frida födde sitt barn, sen gick vi in i omklädningsrummet där massa småtjejer börja snacka om att jag passade ihop med lillnäsan(?) haha, fett kul asso!

FRIDA! jag vet vem lillnäsan är, säger imorgon! :)

nu ska jag gå på träning, vi höres och synes :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0