hello!

tjabba alla läsare :) nu har anna klagat på mig och sagt att jag inte skriver inlägg längre :P men lite updates om vad som har hänt kmr här: igår var jag först i skolan sen åkte jag hem och satt barnvakt åt världens sötaste hedda :) efter det, vid 6 tiden, så drog jag hem och åt mat. sen satt jag och glodde på tv:n alldeles för längre(jag skulle egentligen göra läxorna) sen vid typ kvart i 10 började jag med läxorna... -.- tråååk!

aja, nu kom pappa just hem så han tog fram mina kosostoppar jag bakade härom dan och vjöd :) men nu ska jag gå och byta om för kvart över kommer kajsa och hämtar mig o anna.

 träning på wellnes ikv=träningsverk imorgron!


spanien med familjen unghammar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0