gårdagen

Igår gjorde jag inte så mkt på dan. Jag va hemma tog de lugnt, städa rummet, tömde och satte på diskmaskin och lite sånt, sen vid halv två ungefär drog jag hem till bergman och vi gjorde nt så mkt. valde kläder till bergman och satt och snacka. SEn vid kvart i tre drog jag till mina kussar för min kusse har fylt 18 så vi va och fira honom. Sen när jag kom hem tog jag de lugnt sen vid 7 typ kom anton och emil hit. Sen drog vi till bergman och gjorde sällskap med henne medand hon va barnvakt. Vi kollade på "Nära och Kära". haha Killarna tyckte den va SKIIIIT bra hahaha. kom hem där ifrån vid strax efter 12.
Idag ska jag träffa bergman ngn gång när hon har vaknat (vågar nt ringa nu hon sover säkert:P) sen vid 6 ikv ska vi spela match mot Bollstanäs på skinnaråsen. Är grymt taggad, fan va vi ska krossa dom!
HA EN BRA DAG! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0