dagen

gick upp vid 10 och gjorde mig iordning, sen vid kvart i 11 drog jag, jenny och bergman till sollentuna kyrka för att gå på vår första konfaträff och gudstjänst. Gudstjänsten säger jag bara SNARK! höll på att somna flera gånger, ärligt riktigt j*vla tråkigt. Sen gick vi och käka korv, kolla vilka som ska på Kåfalla och snacka med konfaledarna. de va mycket roligare och våra konfaledare är skit sköna! efter drog jag direkt till bollstanäs för att träffa anton och emil. Vi gjorde nt så mkt, satt och snacka typ bara och spela fifa, sen kom bergman oxå då gick vi ut och körde hockey. hehe jaa du bergman de va vi bra på... ;) sen gick vi in igen och kolla på tv. sen kom morsan vid kvart över 4 och skjutsade mig och bergman till häggvikshallen där vi skulle ha träning. Träningen gick väll bra, fast va skit trött (är nu oxå). Ikväll har jag inga planer tv typ och bara ta de lugnt, kasnke lägga mig skapligt så jag orkar med skola i morron. USCH är nt pigg på skola nu, jaja vad ska man göra? ...


jag och knasbollen kajsa :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0