2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? varit i Thailand och paris,
2. Höll du några av dina nyårslöften? vet nt, glömmer alltid bort mina nyårsläften...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? haha nej
4. Dog någon som stod dig nära? gammelmormor :'(
5. Vilka länder besökte du? Thailand, paris, london, spanien finland och danmark!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? aa men näms inte här ;)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 24 augusti :)<3
8. Vad var din största framgång 2009? För första gpngen i min skolgång har jag nt som mål på utvecklingssamtalen att prata mindre ;)
9. Största misstaget? Svek en av mina närmsta vänner...(vilket jag ångrar väldigt mkt!)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? lite förkylningar då och då, och lite blåmärken här och där. 
11. Bästa köpet? har inte köpt ngt "stort" vad jag vet, men godis är ju alltid värdefullt ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på? godis och kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? aik tog SM-guld och jag fick världens bästa pojkvän :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? fredagsblod, fuck off and die
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? För de mesta har de här varit bland de bästa åren hittells, fast finns några undantag
16. Vad önskar du att du gjort mer? hmm.. tagit vara på sommaren mer! :)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? kommer nt på ngt
18. Hur tillbringar du julen? julafton hemma med familjen och mormor, juldagen med tjocka släkten hos kussarna.
19. Blev du kär i år? AA, kärare än jag ngnsin varit.
20. Favoritprogram på TV? följer inga program men nu på sistonde följer jag paradise hotel ;)
21. Bästa boken du läste i år? har bara läst en hel och de va syskonkärlek
22. Största musikaliska upptäckten? lite mer rockigt faktiskt
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? önskade mig bara biljetter till sydafrika, men en data vill man ju alltid ha (aa) så aa!
25. Något du önskade dig men inte fick? biljetter till sydafrika
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? blev firad på morgonen med paket osv av morsan och farsan, sen gick jag till skolan och när jag kom hem, där blev jag firad av massa kompisar och på kvällen kom släkten
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? finns väll alltid ngt..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? jeans/mjukisbyxer och en munkjacka
29. Vad fick dig att må bra? aiks guld, alla vänner, pojkvännen, familjen
30. Vilken kändis var du mest sugen på? hmm...
31. Vem saknade du? ...
32. De bästa nya människorna du träffade? Anton(lärde känna ha iår iaf, vilket jag är glad över att jag gjorde) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0