[rubrik]


Dagen igår var både lyckad och helt förjävlig.
Började bra med att träffa anton, hade jätte mysigt och trevligt (som vanligt:)) sen fick jag skjuts hem vid 2-halv 3 då käkade jag och taggade till match och sen vid 4 hade jag samling på hip. Vid 5 började matchen och då blev dagen förjävlig. Vi förlorade (som ni kasnke förstår) och jag gjorde ila ljumsken så får typ inte träna idag, JÄVLA CP LJUMSKE!
Idag har de inte hänt ngt speciellt i skolan förutom att biträdande rektor va tvungen att komma in på vår spanska lektion för att vi är så stökiga där typ så vi har haft värsta "bråket" mellan läraren och spanskaeleverna haha ganska kul faktist ;) sen hade vi ngt matte prov typ som skulle in till kommunen elr vad hon sa så hann med en buss tidigare ;)
Ikväll får jag se vad jag gör, får ju inte träna för farsan så kasnke bara drar ner och kollar på träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0