tummen UPP för godis

sitter och kollar på ghost wisperer och käkar guuuudis, MUMMS! dagen har varit jätte skön, blrja med engelska sen svenska sen hemkunskap jobbade med martin idag och vi skulle göra  köttferssoppa och äppelpaj de blev skit bra ;) sen hade jag idrott men vi fick inte vara i vår gympahall för de va typ för riskabelt om taket skulle falla så vi fick vara i spegelsalen och spela pingis eller i gymmet. slutade vid 10 i 2 då drog jag till norvviken och köpte godis som jag ska ha ikväll när jag ska ha filmkväll med bergman, ollie och fia. 
I morron ska jag träffa ebba och julia och senar matilda sen ska vi till en lokal här i viby och ha maskerad med tjejerna i klassen. Och jag ska vara ...*trummmvirvell* FÅNGE! hahah låter sär men ska iaf ha randiga kläder och en "mössa" man har i fängelse. De kommer bli ski bra hoppas jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0