snabbt om dagen


dagen har varit chill, har haft matte och fick tbx matte provet fick bara g+ men jag förväntade mig inget mer för jag fattar N A D A av ekvationer -.- sen hade vi so fast vår lärare va inte där så vi satt bara och snacka och lyssna på musik hela lektionen, sen no och vi håller på med typ olika koler och typ alkoholer och syrer och sånt och asså de är FETT svårt men jag är ju ganska duktig på no HAHA så de går bra:P sen hade vi spanska. sen eftet lunch hade vi musik och vi sjunger ju michael jackson låtar så de är skit kul sen blev svenskan inställd så vi sluta 14.10 idag JIPPIE! ikväll blir de träning :D
i morron är de fredag, shiiiit vaden här veckan har gått fort- sånt gillar jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0