sjuk-.-

är sjuk så jag ligger hemma och tar det lugnt :( det är verkligen tråkigt att vara sjuk för det finns ingenting man kan göra, förutom att typ glo på film och äta mat :P jag har just kollat klart på en film, race to witch mountain hette den. den var faktiskt bra, hade trott den skulle vara lite för overklig :) jag tror jag ska ta fram nån bok som jag har på min "Att läsa"-lista :P
Att läsa lista:
Män som hatar kvinnor- Stieg Larsson
Flyga drake- Khaled Hosseini
Pojken som kallades det- Dave Pelzer
Räcker det om jag älskar dig?- Katarina von Bredow
Väninnorna och kung Carl- Kicki Norman
Förföljaren- Magnus Nordin
När Lucy Sullivan skulle gifta sug- Marian Keyes
Som jag vill vara- Katarina von Bredow
Sen ska jag nog läsa alla twiligt böcker igen, men på svenska den här gången :) och alla SAKNAD böckerna av Meg Cabot :)
som ni märker så gillar jag att läsa :P

Kommentarer
Postat av: Ralle

geek :D <3

2010-02-10 @ 09:55:44
Postat av: hanna

haha, ska du säga din lilla datanörd :P <3

2010-02-10 @ 13:07:24
URL: http://tvavibybarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0