"jag tror jag var kille i mitt förra liv"

japp.. de tror jag faktist, att jag var en kille. Har alltid tänkt "fan va jag vill vara kille, slipper massa tjej tjafs och är de ngt bråk så är de bara klippa till den andra så är allt bra sen". Så tänker jag hela tiden:P
jaja, idag har de nt varit den bästa dagen. Just nu är min klass inne i en period där de är killarna mot tjejerna som har KRIG bokstavligen asså. Alla är sura på alla. Aja ska nt gå in på detaljet. Men idag fick jag iallafall ett riktigt utbrott på en kille i klassen och efter de hoppas jag han har fått klart för sig att i mina ögon är han en stor idiot och kommer alltid vara!
Skolan va slut vid 10 i 4 då drog jag hem och chilla sen kom pappa hem med indiskmat som precis ligger i magen :) mumms..
I morogn är de en ny dag och hoppas att den blir lite mer lyckad.

"Vakna upp med ett leende och tänk på hur underbart livet är, då blir dagen lyckad och leendet är kvar på läpparna!"


Kommentarer
Postat av: kajsa

stooooooolt fotograf snygging! :D

2010-02-03 @ 20:09:50
Postat av: anna

framtida yrke ;)<3

2010-02-03 @ 22:10:54
URL: http://tvavibybarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0