happy birthday to you

idag vaknade jag av att mamma väckte mig halv 1 :) kom hem runt 2 igår så det var inte så konstigt att jag sov så länge :P igår var ju jag på edsbacka krog med släkten för att fira min morbrors födelsedag. vi åt en jättegod 5-rätters middag och vi satt där i 3 timmar! haha, längsta middagen jag har varit på :P kl halv 11 så drog vi hem till min morbror och fikade där och åt godis och sånt ;)
nu ska jag hem till min kusse alex och fira att han fyller år(alla fyller typ år nu :P). sen har jag inga planer förutom att jag nog måste städa mitt rum lite... -.- inte kul

aja, nu måste jag gå och göra iordning mig, kyssar!
jag och kusin vitamin i vancouver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0