H A T A mens!!!


usch fy och blä. har haft grov mensverk hela dan och humöret går upp och ner som en berg och dalban- inte kul!
idag har jag iafvarit i skolan. Har haft engelska och då hade vi läxförhör ochde gick.. hmm kunde gått bättre. men asså vi sjulle ha muntligt men så helt plötsligt säger hon nej nu ska vi ha skrigtligt och de är jag sämst på så aa.. sen hade vi svenska och sen hemkunskap. Idag skulle vi baka bröd och dom blev SKIT goda;) sen efter lunch hade vi alla hjärtansdagkonsert och lyssnade på massa band som spela/sjöng kärlekslåtar och massa dikter som 4:orna och 5:orna hade skrvit sen hade vi allsång på "i will always love you".
Slutade vid 5 i 2 då drog jag hem och satte mig och slöa framför tv:n (som jag fortfarande gör). har fixat mina naglar oxå, idag blev de ett lila nagelack! ;)
Ikväll blir det match mot Hammarby-kross!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Hammarby Krossade!! :D

bara united kvar! <3

2010-02-13 @ 16:27:51
URL: http://backsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0