dålig uppdatering från lilla mig! S-O -R-R-Y !

som sagt dålig uppdatering om mig. senaste dagen var i fredags :O upps pinsamt. aja kan berätta lite kort om dagarna..

Lördags: Vaknade runt 12 (sköönt att sova ut) då gjorde jag i ordning mig sen drog jag till sollentuna c och bytte en tröja och köpte lite frukt, som drog jag till ebba. Där gjorde vi efterrätter som vi skulle ta med oss till maskeraden ikväll. sen vid 5 drog vi hem till mig och gjorde iordning oss. Jag klädde ut mig till fånge och ebba till fjortis :P (bilder kommer snart). Vid 7 drog vi till en lokal och and the party could begin ;) hade jätte trevligt och alla va skit snygga :D

Söndags: drog till bollstanäs vid halv ett och va med älsklingen till halv 10, hade jätte trevligt och mysigt. Sen kom bergman över till lilla mig och slagga där. Då gjorde vi bla min fina tröja som ni såg bild på några inlägg ner. sen låg vi bara och snacka mkt skit som vi är väldigt bra på ;)

Måndags: jag och bergman vakna runt 11 ungefär och då gick vi upp och gjorde en brunch. vi stekte pannkakor och tjocka oss lite :) sen kom kajsa över. sen fick vi för oss att vi skulle bussluffa så vi satte oss på första bästa buss och bytte till ngn annan och de sluta med att vi kom till väsbycentrum (elr landetscentrum mena jag :P). Där fikade vi lite sen fick vi skynda oss hem för vi skulle på träning.

Tisdags: skola skola skola -.- slutade vid tre då drog jag hem och kolla på tv sen kom ollie förbi. Vi gjorde nt så mkt satt och snacka lite. Sen käkade vi och sen drog vi ut och drev med några personer, hahahaha ni vet vilka ni e. förlåt till er men de va faktist ganska kul. Sen drog vi hem till ollie och va där till halv 10 - 10

Onsdag/Idag: Har varit i skolan och har varit en liten speciell dag idag. Alla tjejer hade bestämt att vi skulle ha en "ombytardag" så man skulle ha på sig motsatten vad man brukar ha, så idag hade jag midjekjol, body och klackskor. snacka om att jag nt kände mig hemma i de men faktist nt så fel som jag trodde. (bilder kommer snart). hade ingen no idag så slutade halv 3 istället för 10 i 4 JIPPIE! då drog ajg och lina och köpte en varsin Ben&Jerry´s och myste framför P.S i love you :) prövade en ny smak på glassen idag och har blivit förälskad, haha godaste glassen *trummvirvell* Caramel chew chew.
sen drog vi ut och åkte på en isbana (alltid kul att vara barnslig ibland). Sen har jag fixat naglarna idag oxå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0