dagen

haha har hänt mkt idag. Har haft no-prov som gick.. sådär elr asså jag kunde nästan allt men det va massa saker som vi bara har gått igenom jätte snabbt som jag nt kunde så jätte bra, men får väll typ vg på de. Sen hade vi spanska redovisning och då fick jag vg :D Sen sökte vi solo till konserten och jag sökte på "Heal the world" ;)
Efter skolan mötta jag morsan så gick vi till stinsen där fille och farsan va så gick vi till optikern och där fick jag göra massa synundersökningar och då konstaterade optikern att jag var närsynt (ser dåligt på långt håll). Så nu har jag köpt ett par glasögon som jag ska hämta ngn gång nästa vecka. Glasögonen är svarta med ganska kraftiga bågar-ganska snygga faktist (tycker jag) men ska beställa linser oxå :)

"Heal the world"


Kommentarer
Postat av: Malin B

:D så det var synfel gmn ;) <3

2010-02-25 @ 18:11:55
URL: http://backsater.blogg.se/
Postat av: kaaaaaaajsa bäst

MIN SÖTA GLASÖGONORM :D

2010-02-25 @ 18:20:06
URL: http://bjerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0