mitt 2010


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Inget jag kommer på precis nu.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Är sämst på att hålla nyårslöften så i år bestämde jag mig för att inte ha några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Haha nej och tack för det!

4. Dog någon som stod dig nära?
nej, som tur va!

5. Vilka länder besökte du?

faktiskt inga :(

6. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 

 Inget speciellt datum, men många minnen kommer jag ha som jag aldrig kommer glömma.

7. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk är jag alltid så aa. 

8. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och sötsaker ;)

9. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
We no speak americano, waka waka, mikrofonkåt

10. Hur tillbringar du julen?
Julafton hemma hos mormor med kusinerna, juldagen hos farmor och farfar tillsammans med resten av släkten

11. Blev du kär i år?
 
 Va redan kär från året innan, men kärleken har växt♥

12. Favoritprogram på TV? 
Paradise Hotel 

13. Bästa boken du läste i år?
inte läst någon bra, hatar att läsa 

14. Något du önskade dig och fick när du fyllde år/julklapp?
Gymkort, säng, pengar osv  

15. Något du önskade dig men inte fick?
En minigris :(

16. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Hmm.. det va ganska länge sen, men jag va på skansen på dag med klassen, sen på kvällen blev jag firad av några släktingar och brudarna:)

17. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att sommaren skulle vara lite mer lyckad, och att planerna skulle bli som tänkt.

18. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Från en jeans&munkjackastil till en lite mer "genomtänkt" stil. 

19.  Vad fick dig att må bra?
Mina underbara vänner, värdlens bästa pojkvän och mycket mer:) 

20. De nya människorna du träffade?
Alla underbara konfa människor:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ville också ha en minigris! :o :(

2010-12-31 @ 10:13:29
URL: http://fotolicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0