Mitt 2010 i bilder, ett himla långt inlägg

Jönköpingcupen
Stuvsta med Viggo
Väsjöbacken med anna
Fika med tjejerna en fin vårdag.
En dag i Bollstanäs
Överaskningsfest för mig.
Kväll vid Torparängen som slutade i regn
Fin sommardag hos Nackes
Överaskning fest för Inez
Mycket roligt på IP
Hemma hos Kajsa en kul kväll
Vi 5 på skolavslutningen i 8:an (Och jag hade färgat håret i en gräslig gul färg)
Usa i 2 veckor med Astrid
Piteå med fotbollslaget
Antons landställe med Anna, Anton och Emil
Efter Ollies dop
Kåfalla, det blev väldigt många bilder men det var ett riktigt bra läger!
Spårad kväll hemma hos Astrid
Spex fotot
Världens bästa klass på Ängsjö
Halmstad med 94:orna
Grymt rolig middag med världens bästa tjejer
Skansen med klassen
Klassfotot
Källan!
Kväll hemma hos Viggo
En trött tjej på fotbollsmatch med Fanny
Dm guldet med klassen
Kul kväll hemma hos Ollie med trevligt folk
Jag, Bollsta och Mimmi ute på middag
Jossan 15 år
Jag och Fanny för några helger sen
Okej det här blev årets längst inlägg men det är ju ett helt år jag har förklarat så kanske inte så konstigt. Det här är bara bilder från Facebook så det finns ju fler bilder om mitt 2010 men det här var nog det enda man kan visa för folk. Riktigt kul att göra så här faktiskt, man inser att man glömmer mycket som händer under året.


Ps/ Vissa bilder blir bara halva för de är för stora för bloggen.. / Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0