inte min dag

nej som sagt idag har det inte varit min dag... Kände det när jag vaknade i morse. Ni vet när man bara vill slänga mobilen i golvet när alarmet går och blunda för världen och bara somna om igen och skita i skolan. Men efter att jag snoozat i en kvart tvingar jag upp mig. Har varit på dåligt humör hela dagen, trött och allmänt grinig.

När jag kom hem från skola tänkte jag vara duktig och sätta mig och plugga lite so då råkade jag gå in i väggen och jag håller i en penna så får pennudden mitt i handen så det blir ett jätte djupt sår. Som tur var va mamma hemma som kunde lugna mig lite när jag trodde att jag skulle få blodförgiftning och vara tvungen att amputera bort handen och allt möjligt jag skrek ut.
Sen vid middagen råkar jag hälla ut all mjölk över hela bordet och den här dagen har bara varit usch.

Men alla dagar kan inte vara perfekta, så är det bara.
Snackade med värdlens bästa pojkvän idag också och vi ska träffas i morgon så då blev man genast gladare;)

Nu ska jag fortsätta kolla på paradise hotel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0