2010....

Tumblr_ldxwrg9wb21qf1g5o_large
Snart är 2010 slut. Och jag som tyckte att det just började. Livet går snabbt fram nu, 2009 var mitt liv helt annorlunda än vad det är nu. Men jag måste säga att det här året har varit bra på ett annorlunda sätt. Jag har lärt mig mycket, träffat många bra personer, hittat tillbaka till gamla vänner och gjort roliga grejer. Men samtidigt har det hänt väldigt tråkiga och dåliga saker, jag har gjort saker jag ångrar, sagt fel saker och svikit och sårat fel människor.
But the best of us can find happiness in misery.




Nu är det bara att vänta och se hur 2011 blir, vi får hoppas att alla får ett bra år med mycket kärlek och vänskap.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0