Wewontgrownup

Hejsan alla läsare!
Idag stog väckarklockan på 10.31 för jag måste komma in i rätt dygnsrytm igen. Skolan börjar ju på måndag igen... Inte roligt, inte roligt
Aja, idag ska jag vara barnvakt till Hedda mellan 12 och 2 och sen ska jag åka till Stinsen och köpa sminkbortagning för min har tagit slut. Vi får se om jag åker själv eller får med mig någon dit :) Sen på kvällen snackade mamma och att gå ut på reesturang men jag är inte så jättetaggad på det, men vi får se hur det blir.
Men nu måste jag gå och städa lite, det måste ju vara fint när gästerna kommer imorgon på konfirmationskaffe  :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhej!

Ta gärna en titt in i min lilla modeblogg om du har några minuter över och se efter om den är något för dig, kanske är den det kanske inte :)

kramis! ^^



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-08-20 @ 18:38:46
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0