NiceNight

Igår så började dagen med att man vaknade upp hemma hos Astrid. Där hjälpte jag henne att röja undan lite från dagen innan och så. Sen vid tolv drog jag hem för att möta upp Ollie, Gustav och Dante. Så vi tog det lungt, snackade lite och så. Sen drog vi hem till Anna och var där en liten stund. Sen skulle alla äta lunch så alla drog hem till sig. Efter lunchen så träffade jag lilla Anna och vi bestämde oss för att ta en tur med moppen.
Så först åkte vi till Bistron i Rotebro för att träffa våran Ex-konfa ledare Rebecca. Där satt vi och snackade med henne i 1 timme innan vi drog vidare hem till Anton för att fira hans lillasyster som hade barnkalas. Så där stannade vi i ca 1,5 timmar innan vi drog vidare till ICA i Infracity för att träffa på en annan Ex-ledare, Emil. Han var grymt snäll och bjöd två godissugna ungar på godis. Så då satt vi där och snackade och åt godis :) Sen drog vi hem igen, drog ner till IP direkt och var där länge, träffade gamla klasskamrater, snackade med nytt folk och så där. Sen drog jag och Ollie hem till mig vid halv 11-11 och mötte upp Dante och Gustav och satt och snackade till typ 1 :)
Den här dagen var grymt rolig, och jag vill bara säga att vissa människor får en verkligen att känna sig älskad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0