Svar på frågorna!

Vad är er favorit butik?
Anna: Gina tricot och MQ där hanldar jag mest, men finns många andra bra oxå
Hanna: H&M, MQ och lite secondhand affärer

Vilket är erat favorit land?
Anna: Thailand är rena paradiset, fast borta bra men hemma bäst så jag säger sverige också :)
Hanna: USA! Har ju dock bara varit i New York men i sommar åker jag till USA med Astrid.

Anna hur länge har du varit tillsammans med anton?
Vi har varit tsm i 8 månader :)

Vem är den bästa kajsan i världen?
Kajsa Bergqvist
Nej vi skojar, självklart vår lilla Kajsa Lindgren :)

Favorit klädesplagg?
Anna: På vintern jeans och munkjacka, sommaren jeansshorts med ett linne
Hanna: På vintern så är det jeans och på sommaren är det stora linnen/t-shirts och jeansshorts

Favoritställa på hela jorden?
Anna: en brygga:)
Hanna: På en sten vid vattnet på mítt landställe Hopskär

Vilken kändis skulle ni vilja träffa?
Anna: Eftersom den största kändisen som är min idol är hanna, så drömmer jag inte om att träffa ngn annan ;)
Hanna: Jag skulle tycka det var intressant att träffa Barack Obama

Favorit fotbollsspelare?
Anna: Messi
Hanna: Marcus Berg

Vem är syggast i eran klass?
Anna: Jag ;)
Hanna: Jag såklart!

Tycker ni att jag är snygg? :O (vet att ni tycker det;) )
Det är såklart vi tycker Jossan! ;)

Vad vill ni bli när ni blir stora?
Anna: Självklart lycklig, men om man tänker yrken polis
Hanna: Lycklig!

Vad har ni för betyg i skolan?
Anna: G-VG
Hanna: G-VG ungefär :)

Går ni på någon sport?
Anna: Yes, fotboll
Hanna: Ja, handboll och fotboll

Vilken dag fyller ni år?
Anna: Den 7 oktober
Hanna: Den 10:de maj

Äger ni några converse? vilken färg isf?
Anna: nej
Hanna: Ja 5 par. Vite, röda, svarta, bruna och ett par med 3 nyanser av rosa

Favorit mat?
Anna: Farmors pannkakor ;)
Hanna: Mormors pannkakor" :D

Varför videobloggar ni så lite? Kan ni inte göra det lite mer?
Vi ska bättra oss, så snart kommer det en video-blogg :D


Hoppas ni är nöjda med svaren :)


Kommentarer
Postat av: fanny

hanna, hur kommer det sig att jag inte vet ett piss om att din favoritspelare är marcus berg? illa,illa. Betyder det att du hejar på hamburg också?? XD <3

2010-04-24 @ 09:20:34
URL: http://tjenafanny.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, du det vet jag nt :P Nej jag hejar nt på Hamburg, jag tyckte bara Marcus var GRYM i U21! :P <3

2010-04-24 @ 09:51:10
URL: http://tvavibybarn.blogg.se/
Postat av: fanny

ajdå, men du borde ju helt klart börja supporta hsv.dom e bra kanske inte dom allra bästa men bra. och macke berg e galet snygg också men magen är paxad av en viss fanny åberg... :) <3

2010-04-24 @ 22:00:39
URL: http://tjenafanny.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, nja ja står nog kvar vid att endast heja på Djurgårn ;P och eftersom jag är så snäll så lämnar jag magen åt dig oxå :P <3

2010-04-25 @ 00:05:41
URL: http://tvavibybarn.blogg.se/
Postat av: fanny

hahah grymt hanna! ;D <3

2010-04-25 @ 14:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0