Stan, glass, sol och fåglar

Hej hopp!
Idag så var klassen på optiska labriatoriumet inne i stan. Inte det roligaste jag varit på men vi slapp i alla fall lektioner :P Efter besöket, som slutade typ halv 11, så drog jag och "bollsta"(=Frida, Fanny o Jossan) på shoppingjakt. Vi shoppade(visar sen), åt på donken, åt glass ute i solen och snacka skitsnack :P Vid halv 3 så drog vi oss hemåt. Så vid kvart över 3 hämtade jag Hedda på dagis och så gick vi till Ravalen och matade fåglarna där. Det var faktiskt jätte kul men sen blev det jättemörkt på himlen så då gick vi hem. Och tur va det för typ 10 min efter vi kommit in så började det regna :P När jag kom hem så hade mormor gjort en jättegod korvgryta till middag :) Det är en liten sammandragning av min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0