saknaden är stor

Godmorgon och GLAD PÅSK:) har påskharen varit hos er också och lämnat ett litet påskägg? :)
det har den iaf gjort hos mig. Ligger just nu i sängen och smaskar i mig godis. Idag ska jag träffa ollie, vi funderade på att dra och shoppa ngn stans. Sen ska vi slagga hos ollies mormor och morfan (som har blivit som en liten tradition). Fast tror inte vi kommer sova så mkt för klockan 12 i natt ska vi till kyrkan och gå på midnattsmässa sen ska vi tillbaka klockan 11 och gå på en till gudstjänst.

nu ska jag börja klä på mig lite kläder och gå ut i det fina vår vädret.
Bara jag som blir lurad utav det här vädret, det ser ut som det är sommar och jätte varmt så man vill bara sätta på sig ett par kortbyxor, men sen när man går ut är det BURR :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0