så frisk höll jag på att bli...

Nu har jag lärt mig en sak, man ska aldrig dra för hastiga slutsatser om att man börjar bli frisk..
Vad vaknade jag med i morse då..? Jo kunde inte höra på ena örat och har världens lock, antagligen öroninflammation grattis Anna.
Nu har jag halsfluss, ögoninflammation, öroninflammation, hostar och genom förkyld...

Blir ingen konsert för mig.. stå på en scen med strålkastare och 120 elever och feber och allt de kommer leda till att jag svimmar och det vill jag inte vara med om. Så det blir att jag får sitta i publiken och kolla på, hur kul är de på en skala liksom ..  "/


bild från thailand :)

Kommentarer
Postat av: hermy

jag har gjort en video till min bästa vän: så skulle du kunna säga vad du tycker om den,??

2010-04-18 @ 15:39:28
URL: http://hermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0