(rubrik)

Börjar faktist sakta men säkert bli bättre (hur länge de nu håller i sig innan jag åker på ngt annat skit igen, suck). Får hoppas jag blir helt frisk snart och att jag håller mig frisk ett bra tag fram över.
Febern har iallafall sjunkt. Hade bara 38 i morse ist för 39 som jag har haft alla andra mornar under nästan en veckan tid nu. Men halsen vill INTE ge sig. I morse kunde jag inte äta min frukost för att det gjorde så ont att svälja, men jag hoppas pencelinet börjar värka snart.

I morron blir det iaf konsert för mig - som det ser ut nu iaf :)
Får trycka i mig lite medecin så klarar jag nog av en timma på en scen. Har längtat sååå länge till den här konseten. Jag skiter i om jag har halsfluss och ögoninflammation, Micheal Jackson konserten går inte att missa :D

Kommer lägga ut senare en bild på alla klader och hur jag kommer se ut ;)


Visst skulle jag passa med lite mustasch? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0