min hals och min feber dödar mig!

Inatt var det än av dom värsta nätterna jag har varit med om. Vaknade vid kvart i 3 av att jag knappt kunde andas, nästan 40 graders feber kändes de som och kunde knappt svälja för halsen gjorde så J**VLA ont.
Det var bokstavligen ett helvete! Gick iaf upp och tog en alvedon och tog en halstablett.

Idag drog jag iaf till doktorn vid halv 12 för att kolla om jag hade halsfluss men proven visade negativt (ingen halsfluss) SUCK. Ända gånge jag verkligen hoppades på att svaren skulle visa att det var halsfluss för då skulle jag få pencelin och då skulle jag blir frisk efter bara några dagar. Nu kan det vara ett virus jag har och de kan ju fan sitta i hur länge sen helst -.-
men om jag har tur så visade provresultatet negativt pga att jag precis hade ätit och borstat tänderna innan jag gick dit (men ska tydligen inte äta inom en timma innan) så ujag fick iaf recept på pencelin som jag ska ta om halsen fortsätter värka och febern är kvar.

Nu sitter jag och kollar på tarzan och ska snart peta i mig lite lunch. Hoppas ni mår bättre än mig iaf :)

Så här såg termomentern ut igår. Sommarvärme typ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0