mästerkockarna

Hejhej. Hemma från sparreholm nu och förkylningen är INTE bättre. tvärtom den är värre och har fått sår under näsan för jag har snytit mig så mkt - INTE KUL!
jaja man ska inte deppa allt för mkt för de, de är ju trots allt påsk och ingen skola :D
Idag när jag kom hem träffade jag bergman. Vi tog fram våra cyklar och cyklade till norrvikens IP där vi träffade Adam. Satt och kolla när han och några andra spela fotboll sen satt vi och snacka med dom ganska länge.
Sen drog vi hem och fick för oss att baka. haha så vi hittade på ett recept och resultatet blev.. hehe kladdigt :P
Vi filmade när vi baka också så det kommer snart upp på bloggen.

Bjuder på två bilder från bakandet
Första visar hur bra jag va på att knäcka ägg hehe
Andra bilden  visar hur ressultatet blev :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0