Dålig uppdatering

Som sagt dålig uppdatering, förlåt för de.
Idag vaknade jag iaf strax innan 9 och vid halv 10 drog jag och pärona till solnahallen för att kolla när min kusse spela en final i innebandy. Dom vann med 2-1 GRATTIS! :D
Sen kom jag hem och va hemma i en kvart sen mötte jag upp ollie och bergman på väg till bussen. På bussen mött evi kajsa och maja också sen drog vi till stinsen. Vi lyssnade på Nicki och Viggo som sjöng. GRYMT!

Ikväll blir det en lugnt kväll kanske lite matte-plugg men det får vi se hur det blir med den saken.


hahahahah HAPPYFACE xD
Saknar fotbollen grymt mkt nu! Vill träna :(

Kommentarer
Postat av: Malin B

Gud va annorlunda du ser ut på den där bilden!

Men du är fortfarade jätte söt! :)



Saknar dej! <3

2010-04-25 @ 23:08:05
URL: http://backsater.blogg.se/
Postat av: anna

haha jag ser sur ut :P jag brukar ju álltid vara glad kasnke är de :D



saknar dig oxå gumman, men kommer på träningen idag :D <3

2010-04-26 @ 15:58:08
URL: http://tvavibybarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0