anna är dålig på att blogga

tjohoo!
Hoppas allt är bra med er, med mig är de super. I morgon är de valborg ska bli tjockt najs! Familjen+ bergman ska på middag hos familjen unghammar sen ska vi ner till Norrviken och träffa mycket trevligt folk ;)

Idag har jag haft utvecklingssamtal, gick faktist bra. Eller det är de vanliga "prata mindra" "du måste fokesera mer på skolarbetet" "stör inte på lektionerna" men jag har faktust blivit bättre så de e bra :D

Efter skolan drog jag hem till ollie och snacka med henne och käka mellis, sen drog jag på träning:)

I morron slutar jag vid lunch, tjockt najs! då ska jag träffa pojkvännen tror jag planerna va :)

Haha har börjar säga tjockt najs helt tiden, såååååå fult men jag har fått de på hjärnan :O


Haha jag och kajsa såååå sexiga! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0