Alla som kan kommer ner till Norrviken ikväll! :D

Dagen har varit riktigt chill.
Började med engelska och då skrev vi uppsats, gick inte så bra hehe men, men.
Sen hade vi svenska och då skulle jag ebba och ullie göra en jätte fin plansch så vi guck upp till bilden och där va 8d hahahha fyfaan va vi skämde ut oss aja vi fick oss ett gott skratt där iaf :D
Sen hade vi HK och jag jobbade ensam haha mobbad som jag är:P haha nej men jag valde faktist själv att vara ensam. Jag gjorde pizza och den blev SKIT god!

Nu sitter jag och kollar på favorit serien Ghost whisperer:)

Ikväll blir det middag hos unghammars sen ner till norrviken och träffa massa trevligt folk. Känner på mig att de kommer bli en grym kväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0