my day!

jag vaknade kl halv 11 av att mamma ringer och säger att jag måste gå upp. jag äter lite frukost och börjar den alltid lika jobbiga stunden då jag ska välja kläder ;) det tar ett tag om vi säger så... :P aja, idag ska jag iaf möta mamma inne i stan och vi ska gå runt och kolla lite i affärer innan vi ska kolla på bion " Coco- livet före chanel". Den verkar jättebra så det ska bli kul! Lite info från anna oxå: Hon åker till London ikv där hon ska vara tills på fredag. Det är bara 2 dagar kvar nu och det tycker jag är bra för jag saknar den lilla filuren ;) jag har lite viktiga saker som jag måste snacka med dig om Anna så skynda dig hem! :P Kyssar eran Hanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0